Ahad, 23 Mei 2010

Facebook buat Palestin

Sumber:http://www.syaeirah.blogspot.com/



Cakap saja Facebook , saya gerenti anda semua especially yang sedang membaca entri ni tahu apakah menatang’nya Facebook tu malah saya juga percaya ada di antara anda yang sudahpun mempunyai akaun Facebook. Betul tak? Yang belum ada akaun Facebook tu, sila angkat tangan yer. Jadi senang sket Jabatan Perangkaan nak buat bancian nanti. Hahaha.. Gurau je.

Tapi bila ditanya mengenai latar belakang dan motif Facebook ni diwujudkan, sekali lagi saya gerenti hampir semua user Facebook terutamanya daripada Malaysia tidak mengetahuinya. Dan tidak ‘terlebih sudah’ jika saya katakan yang mereka tak pernah pun nak ambik tahu. Yang mereka tahu hanyalah add friend, approve request, main farmville dan segala macam yang ada kat FB tu.

Oleh itu, saja saya paparkan entri ni untuk berkongsi kepada anda semua lagi-lagi buat anda yang masih tak tahu mengenai Facebook ni dengan membaca apa yang saya sertakan kat bawah ni. Boleh kan?


0 ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More