Rabu, 7 April 2010

Kejohanan Futsal Piala Pengerusi

Alhamdulillah berakhir sudah kejohanan futsal piala pengerusi pada tengah hari tadi 7/04/2010..Selama tiga hari berlangsung setiap pasukan bersungguh-sungguh bermain tidak dikatakan bermain-main lah ketika bermain.
Setiap kumpulan ada kelebihan masing-masing dan juga ada kelemahan masing-masing..10pasukan sahaja yang mengikuti kejohanan ini..Dua pasukan dari Elex dan yang selebihnya dari sahabat-sahabat Damanhur sendiri.
Antara kumpulan yang menyertai ialah 5 dari kumpulan A iaitu Anak semut,pokkoii,Elex (A),6th kickes,dan Lagenda.
Kumpulan B ialah oghe lama,k4,elex(B),master,dan Budak Nakal.
Akhirnya perlawanan final ialah antara Oghe lama & pokkoii.Perlawanan ini kalau dilihat di atas kertas memang menang Oghe lama tapi.....Kalau dilihat pada perlawanan pun bolih dikatakan melebihi oghe lama yang buat serangan bertubi-tubi tetapi penyudahnya tak kemana, banyak bola yang melencung keluar takda rezeki kot..last-last pokkoii mendapat sepakan percuma di separuh masa yang kedua yang siambil oleh ust. haris,sepakan yang tak berapa kencang tapi boleh membuatkan kiper tertipu..huhuhuhu...keputusan 1-0 hingga akhir perlawanan yang mana kejohanan kali ini dimenangi oleh kumpulan pokkoii.Tahniah kepada yang berjaya..Yang tak berjaya tu cuba lagi di tahun hadapan insya Allah..



0 ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More